Hundattack

Blev ju attackerad av en polishund för lite mer än två månader sen, den 16 oktober var det om jag ska vara exakt. Har valt att inte skriva så mycket om det dels för att jag helst vill gå vidare från händelsen, det räcker med att mina armar redan är helt ärrade liksom.

Men kan dra det lite snabbt för er som inte var närvarande.

Polisen letade efter en rånare som hade sprungit förbi mitt hus, så de varnade mig för honom, så jag gick in i min lägenhet (garaget som är omgjort) och väntade på mig pojkvän. Då drog någon i dörrhandtagen och jag kollade ut genom fönstret för att se vem det var, då såg jag att det var en polis, såg dock ingen hund. Så gick och öppnade dörren, då hoppade bara en hund in och började bita. Sen gick det ett tag, flera poliser kom och hjälpte mig in, min pappa och pojkvän kom, sen kom ambulansen och körde mig till akuten, blev sydd, röntgad osvosv. 

Nu håller ärren på att blekas och jag hoppas att alla går helt bort, inte kul att gå runt såhär liksom.. Tycker det är jättejobbigt att gå runt med kortärmade tröjor, vill bara att det ska bli bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0