Goo vecka

Har haft så sjukt kul denna veckan, skrattat så galet mycket!

I tisdags hade vi orientering.. Jag gick runt med Angelica, Lill och Josefin, underbara människor!
Såhär såg jag ut när jag kom hem.. -
Oj, bilden blev sjukt suddig såg jag nu.
Sen på onsdagen spräckte jag mina byxor, shit vad jag skrattade! Helt sjukt, haha.

Igår va jag i Göteborg med Lill och Josefin, shoppade lite i nordstan sen åkte vi till Slottskogen, sjukt mysigt! Sen drog jag, Lill och Angelica och tältade! Kommer bilder på det sen, måste bara ladda över dom till datorn först.
De visar verkligen hur människorna omkring sig påverkar en, just nu mår jag sjukt bra! Älskar folk som kan få mig att skratta även när jag egentligen mår dåligt. Såna vill jag vara runt all day. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0