Hallå!

Hej alla goa!
Är rätt förvånad att ni fortfarande går in här, haha. Båda mina datorer krashade ju hemma så har inte kunnat blogga något alls! Men nu har jag börjat gymnasiet och fått en ny dator. Dock suger den rätt hårt, så väntar på att min MacBook ska komma tillbaka från lagningen.
 
Har inga bilder alls, och min HP med ALLA bilder jag har, har kraschat, så vet inte hur det blir med de... Ska se om det går att rädda den.
 
Under tiden jag har varit borta har jag hunnit med massa skoj med kompisar, turkiet med goa människor, skolstarten och massa mys!
 
Igår va jag inne och åt middag i Göteborg med killen, idag ska vi fira Angelica med middag, mys och massa skratt på TiAmo. Så ska duscha och fixa mig nu!
 
Vi hörs senare med massa updatering om ALLT. Pusshej!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny!

Gött med uppdatering! <3

2012-09-01 @ 16:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0