Svar på frågestund del 1

Fortsätt fråga, så svarar jag senare!
 
Gillar du din nya klass? 
Ja, jag har ju bytt linje nu. Gillade min förra klass supermycket, alla var jätte goa verkligen! Min nya klass är också go. Känner typ inte alla än men det kommer väl!

Trivs du i Stenungsund eller saknar du Arvika?
Gillar stenungsund jätte mycket! Arvika är en liten skitstad egentligen, haha finns INGENTING att göra typ. Men saknar människorna där!
 
 
Favorit film?
Typ The Lucky One, Life as we know it osvosv. Fast kollar inte filmer så ofta, mest serier!
 
Vad gillar du att göra mest av allt i hela världen?
Kaosaaa! Haha, va ute och göra massa saker hela tiden!
 
Har du någongång haft så mycket känslor att du inte vet vad du ska göra?? haha!
Haha, jaa faktiskt!! Rätt ofta blir det så, haha..
 
Bästa drinken/shoootteen/drickbart?
Smirnoff Ice, Somersby, Bacardi Razz + Sprite, Xide Cactus... Mina favosar!
 

Hur många hästar har du tagit hand om som inte varit din egen (medryttar ponny/häst)?
4 stycken blir det nu! Sir Henrik som jag började med, sen blev fick jag ta hand om Ellrond när ägaren blev gravid (samma stall). Sen Vickan och nu har jag Clara! ♥
 

Det bästa på en kille ?
Oooj.. Svår fråga! Magen och ansiktet tror jag! Sen håret och parfymen haha! Okej, är det en bra kille så ALLT.
 
Liten och klen eller stor och biff ?
Haha wtf, helt klart stor och biff!! Ska det va så ska de va haha ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0