Svar på frågestunden del 2

Favoritaffär?
Svar: Raglady, Jord, 58 grader nord, LaBella, sen på nätet Nelly.com helt klart.

Favorit klädsel?

Svar: Jeans och någon söt topp. Sommar outfits slår allt.

Hur lång tid behöver du på dig föratt fixa dig osv?
Svar: Beror på om jag ska duscha eller inte. På vardagarna så duschar jag oftast på morgonen, då tar den 15 min ungefär, sen föna tar la 10 och sminket tar ca 10-15 så runt 40 min skulle jag tro! :)

VIlken kändis vill du ligga med?
Svar: Zac Efron, snyggaste killen helt klart

Favoritköp?
Svar: Mina Jeffrey Campbell skor, båda två. Sen min vinterjacka. Sen var det mina Uggs också, dock är ju den ena helt förstörd, hehe...

Vad vill du helst ha nu?
Svar: Min pojkvän, han är på krök och jag ligger hemma sjuk haha. Kul fredag!

nåt som vi inte vet om? en cp skada kanske?
Svar: Hahahaha, whaaat? Ah kanske, har lite svårt att sitta still större delen av tiden haha.

drygaste människan du vet?
Svar: Finns la många som inte har alla hästar i stallet haha ;)

va sover du i?
Svar: Beror på om jag sover själv eller med vem eller vilka! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0